admin
Administrator
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nordmar
|
Wysłany: Pią 11:25, 04 Maj 2007 Temat postu: Poradnik do Gothic III |
|
|
Ardea
Razem z Garstką przyjaciół oraz zbuntowanymi niewolnikami oswobodź osadę.Gdy już wybijesz przeciwników co do jednego , rozejrzyj sie po okolicznych domach.Ich właściciele są zbyt pochłonięci tragedią jaka na nich spadłą , żeby mieć pretensje o grabienie ich dobytku.ZnajdX trochę złota , kilka eliksirów oraz-co najważniejsze mapę świata.Porozmawiaj ze wszystkimi napotkanymi w mieście postaciami.Jeśli masz zamiar w przyszłości wykonywać wszystkie poboczne zadania, takie rozmowy powinny stać się twoim nawykiem zarówno w czasie podróżowania po świecie, jak i podczas wizyt w każdym z miast.
Porozmawiaj z Hamlarem.Dowiesz się o dwóch ważnych sprawach.Po pierwsze poleci ci się udać do Reddock,Gdzie miałbyś porozmawiać z przywódcą buntowników w sprawie przysłania pomocy do Ardei.Po drugie, poinformuje cię, że za sukcesem militarnym orków w Myrtanie stoi Xardas.Oprócz jawnego sprzymierzenia się z brutalną hordą w jakiś sposób pozbawi ł on świat magii run, przez co zarówno Magowie Ognia jak i paladyni utracili możliwość korzystania z zaklęć, a tym samym nie byli w stanie oprzeć się sile orkowych legionów.Diego poleci ci odnalezienie Xardasa.W czasie rozmowy z Miltonem dowiesz się o pucharach ognia które mogą z powrotem sprowadzić magię run, a ktore są poszukiwane przez magów.
REDDOCK
Udaj się z Gornem do obozu buntowników.Przy wejściu do groty porozmawiaj z Gelfordem.Poinformuje cię , że dowódcą obozu jest Javier-to z nim masz się spotkać.W rozmowie z Javierem otrzymasz kolejną garść informacji o Xardasie.Najłatwiejszym sposobem zlokalizowania gox wydaje się odnalezienie orkowych szamanów.By to zrobić, musisz najpierw zdobyć zaufanie orków.Poza tym zostaniesz poproszony o wszczęcie rewolucji w Cape Dun.W tym celu będziesz musiał w pierwszej kolejności skontaktować się z tamtejszym ruchem oporu.Zanim wyruszysz zostań w Reddock i wykonaj zadania dodatkowe.Zdobędziesz w ten sposób początkowe doświadczenie i reputację.
CAPE DUN
Twoim następnym celem jest miejsce"niewarte nazwania miastem" Cape Dun to znajdująca się częściowo na klifie osada będąca pod władaniem orków.Warto się tutaj zatrzymać, by nabrać doświadczenia oraz porozmawiać z orkami o Xardasie.Aby spotkać się z przywódcą musisz zyskać 75% reputację u orków.Najpierw idź na arenę a następnie porozmawiaj ze wszystkimi możliwymi osobami.
Plaga bandytów na wschodzie
W rozmowie z Marlo dowiesz się o bandytach pustoszących okoliczne ziemie.Porozmawiaj z Cyrusem znajdującym się w pobliżu.Mężny człowiek za butelkę wódki zgodzi się pomóc ci w walce z bandytami oraz ich przywódcą Ortegą.Udaj sie w kierunku ogniska, przy którym walczyłeś z patrolem orków.Rozejrzyj się do okoła zauważ że z jednej strony teren zapada się w niewielką kotlinę otoczoną skałami.Idź tam.Na szczęście kryjówka jest podzielona i nie będziesz musiał walczyć ze wszystkimi na raz.Bez zbędnej gadaniny zabij Ortegę i wróć do Cape Dun.
KWATERMISTRZ POTRZEBUJE ELIKSIRóW LECZNICZYCH
Upodnóża wzniesienia dszie jest arena i cmentarz, stoi Deckard.Poprosi cię on o przyniesienie kilku mikstur leczniczych.Odpowiednią ilość powinieneś mieć już w kieszenie, więc nie będzie stanowić to większego problemu.Jeśli ich nie ma , idź do alchemika i je kup.
Dostarcz Ukrasowi jego towary
W jednym z budynków spotkasz zgryźliwego kupca Urkrasa.Jest on wyraźnie negatywnie nastawiony do wszystkich Morr, a to ze względu na ostatnie wydarzenia.Otóż nie trafia do niego dostawa towarów, gdyż nieudolni najemnicy pozwolili bandytom je ukraść.żeby mu pomuc idź wzdłuż wybrzeża na wschód.Na skraju jednej ze skarp, za niewielkim głazem natrafisz na 3 bandytów.Zabij ich i zabierz paczki i wróć do Urkrassa.
Zbiegły niewolnik
Silas, strażnik stojących przed bramą niewolników, powie ci o ucieczce Hareka jednego z niewolników.Idź do Gamala i powiedź, że przyprowadzisz jego niewolnika.Wychodząc z Cape Dun przy bramie skręć w <------ i cokolwiek by ci nie mówil Harek zabierz go do Gamala,
Ukradnij 3 złopte kielichy
Za magazynem Urkrassa, przy ognisku, spotkasz seruka.Zamień z nim kilka słów.Każe ci zabrać Urkrasowi 3 złote kielichy.Obiegnij magazyn do okoła z prawej strony znajdziesz drugie wejście.Wejdź nimi, zabierz puchary i wróć do Seruka.
to be continued.... koment plz
Post został pochwalony 0 razy
|
|